Згідно із законодавством України, а саме Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »в редакції від 07.12.2005 року, ювелірні вироби входять до переліку товарів, які обміну і поверненню не підлягають.
Звичайно, покупка ювелірних прикрас в інтернет-магазині значно відрізняється від покупки в звичайному магазині. У вас немає можливості приміряти виріб і переконатися, чи підходить воно саме вам. Тому ми надаємо максимум інформації з прикрас і завжди готові зробити додаткові фото і відео на руці, у вухах або на шиї, при природному освітленні або штучному світлі.
!!! При замовленні, будь ласка, уважно ознайомтеся з усіма матеріалами і уточніть всі важливі для вас деталі. При будь-яких сумнівах у вас є можливість замовити доставку післяплатою і оглянути прикраса перед повною оплатою.

 

Обов’язкові вимоги до виробу при поверненні

На жаль, ми будемо змушені відмовити в обміні вироби якщо:
– пошкоджена бирка, виріб розпломбована, відсутній товарний чек;
– вироби були пошкоджені (виняток: заводський брак);
– вироби мають сліди користування;
– пройшло більше 14 днів з моменту покупки;
– вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (через перебування в басейні, впливу хімічних речовин, високих температур або інших зовнішніх факторів).
Повернення вироби неналежної якості
При отриманні товару огляньте його уважно. Якщо ви помітили якісь суттєві недоліки лиття срібла, шлюб з’єднання частин виробу або шлюб каменів, які
– не були зазначені в описі до виробу,
– були не видно на фото вироби на сайті,
– вам не повідомили при підтвердженні замовлення,
зв’яжіться з нами протягом 14 днів після покупки. Після отримання товару назад і перевірки ідентичності каменів, ми повертаємо вартість покупки і витрати на пересилку протягом доби. Якщо ви отримували товар післяплатою, то витрати на переклад грошей не компенсуються.

 

Відмова при післяплаті

Ви завжди можете відмовитися від отримання вироби в відділенні пошти без пояснення причин, але передоплата при цьому покриває пересилку товару в обидві сторони і не повертається.
Якщо ви помітили виробничий брак під час огляду на пошті при отриманні післяплатою, ми повернемо вам всю суму передоплати.

 

Повернення та обмін якісного товару

Якщо виріб належної якості, але вам воно категорично не підходить за моделлю або розміром, то зв’яжіться з нами відразу після отримання. Можливий обмін або повернення за домовленістю з пересилкою за ваш рахунок.

 

Скасування замовлення

Якщо ви вирішили скасувати вже оплачений, але не відправлений замовлення, ми повністю повернемо суму передоплати за нього протягом 1 дня після скасування.

 

Особливості повернення прикрас з натуральними каменями

Велика частина прикрас в нашому магазині – з натуральними каменями.
При замовленні звертайте увагу, що багато каміння мають внутрішні включення, нерівномірність забарвлення, внутрішні тріщини «шторки». Деякі не можуть мати ідеально відполіровану поверхню через вихід включень на поверхню каменю (наприклад, рутиловий кварц, моховий агат) або дрібні раковинки (у великих гранатів). Деякі камені мають шарувату структуру і не можуть не мати внутрішніх тріщин (лабрадор, місячний камінь).
У деяких прикрасах можлива невелика різниця у відтінку каменів. Це вказується в описі до виробу і видно на фото.
!!! Всі істотні для вас особливості і колір каменів ви повинні уточнити при підтвердженні замовлення. Не забувайте, що відтінок і насиченість кольору буде залежати від налаштувань екрану смартфона, ноутбука і планшета.
Повернення і обмін прикрас через недосконалість натуральних каменів здійснюється за домовленістю, пересилання за рахунок покупця.